LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Sunday, June 26, 2011

21 tAHun..

Assalamualaikum...
fuhh.... lama juga aku tak update blog aku. erm, tiba2 terasa kemalasan untuk menaip. sekarang ape yang terbaru dalam life aku. LESEN. h0ho.... lesen kereta dan motor. haa.. dah setahun lebih juga la aku pegang leen L.. sekarang aku dah ada lesen P untuk kedua2nya. Alhamdulillah. itu pun, macam2 hal. beribu duit aku melayang semata2 nak kan huruf P. errr... tak apa, tak apa. hanya untuk seumur hidup lah katakan. lepas ni tak ada la sibuk2 nak buat lesen la apa la.

macam2 cerita masa aku belajar kereta. haha memang kelakar. yang paling BEST! masa JPJ TEST. fuhh..~ nikmat. aku rasa, sebenarnya aku fail jpj test tu. disebabkan aku berbual mesra dengan ABANG JPJ tu, dia pun bagi markah kesian, yang membuatkan aku LULUS = 16/20. perghh... memang atas pagarlah orang kata. tahap hampiri bahaya. haha. apa2 pun.. syukur, aku dah pun lulus. TRIMA KASIH ABG JPJ.. hehe...

yang paling SERONOK lah, ada ke patut, es0k aku nak jpj test, hari ni ada panggilan dari LHDN suruh pergi interview. haaa..~ aku mula2 dah tolak dah. tapi, kakak aku cakap jangan tolak. aku teima la untuk pergi interview. erk! dah la aku tak pernah2 kena interview. kesahnya, inilah kali pertama aku pergi. ADUH!! aku dah la serabut nak ingat jalan2 A ke jalan B ke, naik bukit la, 3 penjuru la. PLUS pula dengan profil tentang LHDN. memang serabut kepala masa tu. sebab tu, aku boleh kata, aku GAGAL. tapi, alhamdulillah... aku BERJAYA (walaupun tak membanggakan) haha~ syukur2... ​(¯―¯٥)

s0, matlamat aku umur 21tahun aku ada segalaaaaa lesen. erk! maksudnya? haa... aku nak ada lesen motor dan kereta masa umur aku 21tahun. YES! berjaya dah. aku mesti tamatkan diploma aku, umur 21tahun. YES! alhamdulillah pun da berjaya. aku ada SIJIL KURSUS KAWEN, alhamdulillah.. itulah kenangan yang tak akan mungkin dilupakan sampailah bila2 pun. apa pun, kesah yang dah berlalu, biarkan pergi secara aman. dan aku,  "hampir pulih" sepenuhnya.

No comments:

Post a Comment