LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Thursday, June 30, 2011

artikel "18hari lagi" ke 6 bulan lagi



salam...........


Apa yang aku rancang telah pun berubah. Ye, Allah Maha Mengetahui dan Allah yang akan tentukan. Dan, itu adalah yang terbaik. Kenapa 18hari pinda ke 6 bulan lagi?

kesahnya, 18 hari lagi tu, untuk aku daftar sebagai pelajar di sebuah universiti swasta. Namun, Allah telah takdirkan aku untuk tunda sampai tahun depan.


haha! nonsense je!!
Aku tak bersedih. KENAPA? alhamdulillah, aku dapat kerja. THATS MY 1ST JOB! Ya Allah, INDAHNYA TAKDIRMU. Aku bersyukur. Sepertinya, MATA DUITAN pula kan? TUNDA BELAJAR, semata-mata nak bekerja. erm, aku tak akan buat sedemikian kalau itu bukan kerja kerajaan.

BERSYUKURNYA aku tidak terkata! pengalaman bekerja disekt0r kerajaan di SHAH ALAM. walaupun SEPARA MASA, itu cukup untuk kumpul dan dapatkan pengalaman!huhu.!  lagi, MUKA AKU yang TAK PERNAH BEKERJA. ^_^

Es0k bermulalah sesi pekerjaan aku. aku harap, aku dapat buat kerja dengan sempurna dan tanpa mendatangkan MASALAH YANG BESAR.aminnn... hehe!

ok lah, es0k aku cerita macam mana pengalaman aku untuk kali pertama bekerja. ^_^
selamat MEMBACA! wassalam.......

"YA ALLAH, MUDAHKANLAH URUSAN KU,YA ALLAH"aminn....~

No comments:

Post a Comment