LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Monday, June 27, 2011

opss..~ apa yang harus aku ucap? huhu

Alhamdulillah.....

persoalan aku kini dah pun terjawab. haha~ terasa happy pun ada... terasa sedih tuh, normal la k0t. huhu. apa yang aku dapat share kan, lepas ni aku akan lupakan segalanya. dulu asyik tertanya2. kini, dah tiada keraguan. akhirnya, dia dah dapat pengganti. apa2 pun... aku doakan dia bahagia, dan itu bahagian dia dan kebahagiaan dia. "tahniah awk.. :) "

aku happy sebab sekurang2nya target aku, memang tidak menyasar dan TEPAT sekali. Alhamdulillah, aku diberikan petunjuk ,akhirnya aku tahu apa hikmah yang berlaku dan sekarang aku berada dilandasan yang betul. semoga aku tidak terpesong lagi di lain hari. hanya padaMU aku berlindung. :) kini, aku lebih tenang dari sebelum ni. -syukur-

untuk dia, "saya doakan awak berbahagia didunia dan diahkirat.. InsayaALLAH.. saya tak akan pernah anggap awak musuh saya, walau macam mana sekalipun" peace yea~

No comments:

Post a Comment