LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Monday, March 28, 2011

[dream]

assalamualaikum..

apa sebenarnya ada dalam mimpi yer? suatu mainan tidur. begitulah bunyinya. aduh, ada juga yang bukan minan tidurkan. yela, kalau kita tidur, baca doa, apa semua kita dilindungi oleh malaikat. s0, mimpi yang muncul tu bukanlah minan tidur. erm, aku rasa aku dah lakukan  tu semua. sekarang aku tak tahu sama ada aku mimpi tu sama ada mainan tidur ataupun syaitan. huh? lecehnya. aku gelisah sungguh. sebab, aku harap apa yang aku mimpi yang kerap kali muncul dalam mimpi aku tu, jadi KENYATAAN! dan aku harap itu petunjuk untuk aku. Amin... [walaupun aku rasa agak mustahil, tapi siapa yang tahukan.]

kenapa ye aku cakap supaya jadi kenyataan? sebab, mimpi aku tu sungguh indah dan terlalu lalu indah untuk aku. bangun-bangun tidur je aku terus hampa. ingatkan betul-betul tadi,rupa-rupanya aku bermimpi. Ya Allah, mimpi tu buat aku terasa yakin. tapi kadang-kadang terasa sakit hati sebab BETUL KE AKAN JADI CAM TU. keliru. sakit kepala aku memikirkannya. aki banyakkan baca doa demi mengelakkan supaya aku bermimpi sedemikian, yang buat aku asyik terbuai mimpi-mimpi indah dan selalu buat aku BERANGAN!

Ya Allah, kalaulah mimpi itu jadi kenyataan. memang benarlah mimpi itu suatu petunjuk, namun kalau sebaliknya aku redha. TENGOK, betapa banyaknya 'KALAU' hanya kerana mimpi. parah dah ni. eh, aku tak cakap pun kan aku mimpi apa kan3. aku rasa tak perlulah aku cakap mimpi apa ek. nanti ada orang menyampah pulak. dan biarlah ia nya menjadi rahsia aku. haha. memang SWEET DREAM for ME! :D dah jadi kenyataan nanti aku KOMPEM! update at BLOG kesayangan ku ini.:)

last word dari aku, YA ALLAH jadikanlah MIMPI
ku itu jadi KENYATAAN. sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui.




LOVE MY DREAM!  ;D

No comments:

Post a Comment