LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Tuesday, June 28, 2011

18 Hari Lagi

28JUNE2011 12.36 p.m



sekarang life still lagi menganggur. hampir 5bulan aku menganggur. OH! bosannya pengnangguran ni. asyik2 duduk rumah, online, makan minum, solat dan tidur bila dah malam. macam tu la rutin harian aku. ade diploma punsusah nak dapat kerja. s0, aku buat keputusan untuk sambung belajar.

17JULY2011 nanti aku akan pergi ke kampus yang baru dan suasana yang baru. suasana belajar akan bermula. wahh, macam seronok, tapi macam takut pun ada. mana tak nya, aku takut nanti aku sorang jer yang 'blur2' , yang lain bijak2.. aduhh..~ dah la course yang lecturer aku kata SUSAH! ermm, tak apa la, sekarang tak ada apa yang mudah dan senang selain duduk rumah, tunggu orang datang minang. hehe.

bermula dari sekrang, ada lagi 18hari lagi aku bakal masuk belajar dan akan SIBUK dengan ASSIGNMENT dan macam2 lagi. kawan aku kata, memang aku akan rasa perbezaanya life kolej ngn universitas. opss.. universiti. mudah2an, aku selesa dan aku tak janggal nanti.  HOPE THAT!

nanti aku bukan lagi boleh belajar macam nak ambik PMR, SPM, DIPLOMA. sekarang aku kena maju dan lebih bersemangat untuk belajar. tak ada main2 lagi. sebarang masalah, aku kena hadapi secara 'profesionale' huhu!

owkeh, sampai sini je coretan aku. nanti aku akan update bila aku masuk belajar nanti.
wassalamualaikum w.b.t.... ^_^

SELAMAT MAJU JAYA KAWAN2!!!

No comments:

Post a Comment