LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Sunday, October 31, 2010

kebosanan..

assalamualaikum..

hary ni 31.Nov.2010, 3.53pm. hary ahad yang bosan. apalah aku nak buat ye. study? erm. tak kan lah aku nak study 24jam kan. b0san jugak nanti. ni pun aku baru balik dari gombak. erm.. buat apa kat sana ? ahaa.. cadangnya memang nak jalan2 kat rawang jew, nak beli sandal. erm, dah jalan2 cari sandal, aku pergilah usha kedai2 kat situ. k0t2 aku nak beli beg ke ape kan. beg balik kampunglah. beg galas yang BESAR punye tuh. macam beg "si dia"[haha].. erm.. teng0k2 agak lah mahal ek. dah la tak lawa dan tak berkenan di haty. semalam aku usha dah kat masjid jamek. ah haa.. cun.. murah. ta[i, takut tak tahan pulak. erm.. es0k aku pergi ts, nak cari beg tuh. eh2, dah lari story pulak. haha..

sambung balik tadi. dah aku jalan2 dengan azi dan adik nye Baqi, abang kesayangannya talif0n. abangnya ajak pergi gombak. ek. alang2 azie ajaklah aku. erm..tak apalah, aku ikotkan je, aku balik awal2 pun, aku bosan jugak, tak tau nak buat apa. erm.. aku tak tahu dia nak kemana sebenarnya, yang aku tahu, dia nak pergi hantar duit dekat anak buah bf azie,kat gombak... aku follow saje.... dalam pukul 2lebih la. aku ingatkan kat rumah sapa, boleh la aku tumpang nak solat zohor sekejap. erm.. dah tibe tu, tup2... kompleks rumah anak2 yatim,gombak. owh.. nak kesitu rupanya, dalam haty aku berkata. tak apalah, dia nak hantar duit je,lepas tu, balik. s0, aku terpaksalah batalkan niat nak tumpang solat sekejap tu.sempatnye..s0lat kat rumah.

dah tiba kat rumah , aku kerjakan apa yang wajib dulu. dan seterusnya buka laptop untuk membuang masa, sebab tak tahu nak buat apa. online faceb0ok dan ym je la. tu pu  tak ada siapa2 yang ajak sembang. on kan saje..dan menulislah di blog ini. huhu. aku ni, kalau bosan, sanggup duduk depan laptop, dari TIDUR.. haa.. aku nih jenis tak berapa akrab lah dengan tidur petang. nanty mudah sakit kepala. aku tak tahu lah ngapenya gtuh. haha. lagi pun, memang aku tak biasa tidur petang.

owkeh lah yep, aku pu tak tahu apa lagi aku nak merepek dalam ni. haha. k, daa...~ wassalam..

No comments:

Post a Comment