LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Thursday, February 24, 2011

persediaan sebelum presentation..

assalamualaikum...
Alhamdulillah...siap 100% akhirnya final project, sekarang petang2 ckup bosan hari2 ku. huhu. mentang-mentanglah dah habis belajar. e? belum la. hampir dah. esok [25feb] ada presentation untuk final project kitorang. aduhh.. cuak pun ada. dup dap dup dap. macam dah ready pun ada. haha. ready ke? ready dah nak present. tapi tak ready dengan soalan2 yang supervisor and manager kitorang akan tanya nanti. takut tak boleh jawab. adushh! walaupun flash tu aku tahu semuanya, tapi..cuakkk jugak. tak pe, tak pe. istighfar banyak2. insyaAllah, nanti aku ok. ;D

semangat nak presentation punya pasal, 2minggu lepas beria aku pergi cari blazer baru. hehe. cari kat mid valley, mahal kot! blaze kemaranku yang labuh tu.. memang smart meh. ;D tak jadilah aku nak beli. RM100 tak pe lagi. tapi, kalau dah beratus2 tak belilah kan. aku pun belajar lagi. kerja pun tak tahu kerja apa yang aku akn dapat nanti.

secara tak sengajanya aku pergi jalan2 kat selayang mall. dengan rasa seronok nak pergi main bowling, naik la guna esklator [pemalasnya]. haha. eh, suke hatilah. dah sediakan khidmat esklator tu, guna je lah kn. haha. erm.. naik jer tingkat 1, selayang mall. tup! mata aku dengan secara automatic nya, terpandang blazer labuh tu?!! aku tak fikir apa dah, aku terus masuk kedai tu. tanya kakak yang jual baju tu.

aq: kak, baju ni berapa ringgit? (sambil tangan aku membelek2 blazer tu)
peniaga: eh, dik ni blazer untuk orang mengundung dik? sebab belakang ada tali. [kepelikkan]
aq: hahahahahaha!! [bdekah2 aku gelak dalam kedai tu dengan akak aku di temani Amir. kawan akak aku] haha~
peniaga: haa.. yang sebelah tu blazer biasa.
aq: cantek jugak. kak, boleh cuba? berapa ringgit ni? [buat2 tanya,padahal dah ada tag harga.hehe]
peniaga: boleh. RM69.90

cuba2, aku setuju nak ambik blazer tu. sebab tinggal satu. nasib baik aku dah standby duit. ;D memang seronok! nak presentation punya pasal. fikir2 balik, kalau baju aku jer bergaya, presentation aku tak cukup gaya, memang hampehlah kan? errrr...minta2 lah berjalan lancar dan kemas dalam presentation. AMIN... kadang2 aku praktis juga untuk present.. tu lah, aku praktis, takut nanti gugup pulak kat depan. huhu. minta2 tak lah. ;D

nanti aku akan update lepas aku present. assalamualaikum,,,,,

1 comment:

  1. whatever lah u niie?????tp ikan cantik.huhu

    ReplyDelete