LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Saturday, January 15, 2011

15january2011


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
kepada sahabat2 yang sudi membaca di bl0g ini.
dan jutaan terima kaseh kepada kamu semua..:) 15january. kenapa yer dengan tarikh tersebut..?

✿✿✿                        ✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿        ✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿
✿ ✿      ✿✿✿✿✿       ✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿

saya dilahirkan pada tanggal 15january1990. Alhamdulillah, syukur sampai juga
umurku 21tahun..

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙s0~ 15january2011 is my BIRTHDAY!!˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

♪♫•*¨*•.¸¸biTHDAy s0NG!!¸¸.•*¨*•♫♪

♫♪♫♪ePpy birThdAy tO ME.....♫♪♫♪
♫♪♫♪ePpy birThdAy tO ME.....♫♪♫♪
♫♪♫♪ePpy birThdAy tO MEeeEe.....♫♪♫♪
♫♪♫♪ePpy birThdAy tO...... MEeeE.....♫♪♫♪

saya sudah pun 21tahun genap. terima kaseh kat my m0m melahirkan anakmu ini.
walaupun kita tak pernah berjumpa jasa mu tetap dikenang kerana sudi menjaga
saya dalam kandungan selama 9bulan dan sampai saya dilahirkan thank you,m0m!! 
insyaAllah saya akan buat yang terbaek untuk keluarga.. terima kaseh juga untuk 
abah, kerana sudi melayan kerenah anakmu ini tanpa jemu. tanpa kamu berdua,
siapalah diriku.

kepada kawan saya, yang mengenali ataupun tidak..jika saya ada buat salah dan silap
terkasar bahasa atau sebagainya kat anda semua, saya minta maaf dari hujung rambut 
sampai hujung kaki. saya hanya manusia biasa yang tidak lari dari buat kesilapan. 
maafkan saya anda semua. kerana, memaafkan saya adalah hadiah paling BESAR yang 
saya akan dapat. sebab, bukan mudah nak memaafkan, kan... erm.. lagi2 kepada 
MR. A dan juga MR.R... saya banyak lakukan kesalahan dengan kamu berdua. maafkan
insan ini. halalkan apa yang berlaku. apa yang terjadi, telah pun terjadi. maafkan saya
dunia dan akhirat yer kam0o..~ sesungguhnya saya tak ingin mencari musuh dan tidak mahu
mempunyai musuh dalam dunia yang fana ini. saya b0leh pergi pada bila2 masa jika
Allah panggil, dan perkara yang amat digeruni oleh setiap manusia adalah, jika tidak ada 
kemaafan antara manusia. nauzubillah.... sesungguhnya, ku hanya insan biasa. 

sementara waktu mengejar usia, sebelum saya terlambat, insyaAllah ..  akan ku perbaiki
lagi kelemehan yang ada, lagi2 ketika aku akan dihadapkan kemuka PENGHITUNGAN
AMALAN. insyaAllah.. cuba yang terbaek dan buat yang terbaek. m0ga2 dilindingi dan
dirahmati olehNYA...

terima kaseh banyak2 kepada sesiapa yang ingat birthday saya...dan, yang tak ingat pun,dapat
remainder kat fb... thanks jugaa...:D
kerana sudi wish kat saya.... thanks!!!! cyg k0wang!!

2 comments:

  1. maceh, lufiyasssss...~ ;D
    sudi c0mment....dan sudi membaceee... (●*∩_∩*●)

    ReplyDelete