LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Wednesday, January 29, 2014

::count down:: new job :: new experience ::

assalamualaikum..
dengan syukur ke hadrat Illahi, di murahkan rezki.. oh, rezki anak orang kata. setelah berusaha sekian lama mencari kerja baru, pengalaman yang baru, waktu belerja waktu pejabat. 8pagi-5ptg. alhamdulillah, dapat kerja baru. dekat seksyen 28. kerja apa tu ye? erm.. kerja puspakom sdn bhd. syukur.. sekurang2nya dapat meluangkan masa kat anak ummi sorang ni..muhammad ehsan fitri. yeaayy...

lepas ni dapat la pergi rumah orang kawen, tiap minaggu. sebab sabtu halfday, ahad cuti. yuhuu.. happy pun happy jugak.. tak tahu kerjanya kena tak dengan jiwa aku. haha. harapnya kenalah dengan jiwa. kalau tak kena pun, aku kenalah bertahan.. bukan senang nak masuk company besar2 kan. walaupun jawatan setakat biasa2 je. erm, tak yah lah kongsi kat sini ek, jawatan apa. huhu nanti dah naik pangkat baru publish. haha, boleh macam tu eh? kikiki.. 

aku cari kerja baru sebab kerja aku sekarang ni tak ada life la. bukan apa, yela, 10pg-10mlm.. sabtu ahad tak boleh cuti kan. lagi la stress. dapat luangkan masa dengan ehsanukul 10mlm je, tu pun kalau anak ummi tak tidur lagi. 

 5hb/feb/2014 ni bermula kisah aku di puspakom sdn bhd di seksyen 28. yuhuuu.. stressnya tak tahu la macam mana. haha. 

wokeyy, tu je. daa... salam.. 

nanti update lagi.. kihkihkih.. 

No comments:

Post a Comment