LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Saturday, July 16, 2011

Welcome SHAH ALAM! ^_^

salam, all.
^_^ apa cerita untuk kali ni. erm, aku dah pun pindah ''rumah" sementara aku bekerja sampai bulan 12 nanti. Hidup aku kat shah alam ni, ok la. cume merangkak2 lagi nak setting bajet untuk makan, sewa, segala hutang, dan macam2 lagi. ALAMAK.. kali ni aku memang kena bajet, supaya bajet tak lari, dan aku terkapai2 akhir2 bulan..macam sekarang! ayyaakkk~! hahaha

^_< aku pergi kerja naik motor. erm, faktor utama aku pindah shah alam, aku CUAK jugak nak keluar rumah pagi2... pukul 5 pagi, dh keluar umah, untuk pergi kerja. pastu, letak motor kat stesen KTM RAWANG, then ambk tren g Sungai Buloh. tiba Sunga Buloh aku kena solat subuh kat situ sementara nak tunggu kawan untuk ke  ofis. ermmm... penat.....~ hari2 macam tu. if r0bot pn ley "condem"nya.. haha. mana tak nya, balik rumah, sampai dalam pukul 8mlm.

tak sempat nak rehat sepenuhnya, dah kena bangun pergi kerja? Ya Allah, keletihan. dari situ aku cuba ikhtiar lain. erm.. aku cari bilik sewa. Bila aku kira2 balik bajetnya, OH! lebih beberapa ringgit je? haa.. keptusan aku, lebey baik duduk shah alam. kelebihanna, tak la aku terkejar2 masa.

+^_^+ insyaAllah, aku akan biasakan diri duduk jauh dengan family hanya untuk beberapa bulan. BERDIKARI! yeahh! itu sepatutnya aku cuba dari dulu. huhu.  Sekarang tengah tunggu gaji! huhu... lambatnyaaaaaaa... ngeh3! baru kerja dah nak gaji?! ;D

owkeh, setakat ni sahaja coretan malas aku kali nih. daaaa..~  ^_____^

No comments:

Post a Comment