LiFe.LaUGh.LoVe

 



Gratisan Musik

Friday, July 1, 2011



salam
Aduh, penatnya Ya ALLAH. bukan penat BEKERJA. penat meROUND ALAM SNTREL. ye la, kan masuk pukul 2.45. memang sakan la bejalan. haha! lagi pun aku penat sebab bawak motor lagi, dengan sakitnya lagi, dengan tak tidurnya lagi. haha

kakak yg tumpangkn sye! thx kak!
BERKENALAN!
tak tidur sebab EXCITED nak pergi kerja pun ye. Layan kawan calling pun ye juga. haha! last2, ending pukul 4.00. memang aku terus pergi mandi dan bersiap2 la. aku gerak pukul 5.30. sebab, Kakak yang satu tempat kerja aku tunggu kat sungai buluh. s0, kitaorang pergi sama2 la.

hmm..~ masa di bahagi2kan ke department masing2, aku jadi takut. taku staff tak mesra alam. haha! last2, department kit0wg staff yang paling, BEST!!!! ^_^ sy0ok.! ade space yang dah macam MINI MARKET! huhuhu! indahnyaaa tempat kerja macam tu ek. erm, tak tahu la kalau awal2 je best, belakang2 jadi tak best. haha! arap2 tak la jadi macam tu. 

kakak yang tmpangkan sy balik
aku pergi kerja tumpang orang, balik kerja pun tumpang orang. Aduh, macam menyusahkan orang lain dah tu kan. hm.. apa2 pun jasa kakak2 tu, akan ku kenang. huhu! haa.. masa agihan department tu, aku dgn 2 orang lagi sapat sama dengan aku. bahagkian AUDIT MEJA SG. Tak tahu la macam mana cerita kerjanya nanti, sebab, tadi ketua kitorang tak datang. hmm~ 

kami gelak SAME2!hehe
jadi, kerja aku dan kawan2 masa kat office, susun2 document letak dalam file. haa... itu je la kerja kami, sampai petang tadi. haha! sikit pun tak penat. cume, PENAT GELAK! hahaha~ duduk bersembang2 sambil buat kerja. pastu , gelak. erm3.... APA PUN TAK BOLEH! haha.










AUDIT MEJA SG!





PERKENALAN!






K LAH, SATAKAT  NI JE... bubye.. salam.

No comments:

Post a Comment